۱۳۸۹ بهمن ۷, پنجشنبه

تكذيبيه دفتر مهدي كروبي در خصوص شايعه پراكني هاي جريان اقتدارگرا

سحام نيوز: دفتر مهدي كروبي برخی مطالب منتشرشده به نقل از وی درباره ديدار اخير سيد محمد خاتمي و هاشمي رفسنجاني را تکذیب کرد. به گزارش سايت سحام نيوز در بخشي از اين تكذيبيه آمده است: پیش از این برخی رسانه‌هاي وابسته به جريان اقتدارگرابا هدف تفرقه افكني و ايجاد جو رواني به نقل از آقاي كروبي گزارش داده بودند كه ”خاتمي همان كسي بود كه مدام از سياست‌هاي هاشمي گلايه داشت، حال چه شده اينها با هم مي‌نشينند!؟”
در بخش ديگري از اين شايعه پراكني ها آمده بود كه” آقاي كروبي كه اين روزها شرايط روحي بدي دارد، براي استراحت به شمال عزيمت كرده‌است!!”
دفتر دبيركل حزب اعتماد ملي در اطلاعیه‌ای در واکنش به این اخبار اعلام کرد: در روزهای اخیر برخی وسایل ارتباط جمعی جريان اقتدار گرا، ‌اخبار و مطالب مختلفی را به آقاي كروبي نسبت داده‌اند كه كذب محض است.
این اطلاعیه می‌افزاید: نظرات و دیدگاه‌های آقاي كروبي از طريق سايت سحام نيوز منتشر مي گردد و سایر نكات و مطالب را دفتر ایشان به طریق مرسوم در اختیار وسائل ارتباط جمعی قرار می‌دهد. در پايان اين تكذيبيه آمده است: متاسفانه شرايط روحي و رواني كساني آشفته و پريشان است كه بدنبال ضايع كردن حقوق مردم و پاشيدن تخم تفرقه در ميان آنهاست. پريشاني و آشفتگي از آن كسانيست كه هميشه تنها راه براي پيشبرد اهدافشان را در دروغ و افتراء و شايعه پراكني جستجو مي كنند.
 لازم به توضيح است كه رسانه ها و سايت هاي جريان اقتدارگرابراي جذب مخاطب و با هدف تفرقه افكني هر از چندگاهي اقدام به انتشار خبرهاي كذب و غيرواقعي مي نمايند.

هیچ نظری موجود نیست: