۱۳۸۹ دی ۱۵, چهارشنبه

قتل مدیر در مدرسه با چاقو!

خبر تاسف بار و تا مل انگیز است . روز یازدهم دی ماه مدیر یک مدرسه توسط راکبان یک موتور سیکلت در مدرسه با ضربات چاقو به قتل می رسد .براساس اخبار منتشره در رسانه ها روشن کاظمیان مدیر مجتمع شهید چمران واقع در شهرک امام رضا ع بخش سر حد شیروان بوده است .
مهدي سرايدار رئیس آموزش وپرورش شیروان به ایسنا گفته است: معلمان مجتمع آموزشي و پرورشي شهيد چمران ۲۲ واقع در شهرک امام رضا (ع) بخش سرحد روز شنبه در تماس با اداره اعلام كردند که مدير اين مجتمع آموزش و پرورشي توسط دو فرد ناشناس که با موتورسيکلت به در مدرسه آمده و با فرستادن يک دانش‌آموز به دنبال وي، مورد اصابت ضربات متعدد چاقو قرار گرفته است.وي با بيان اينكه ضاربان  پس از انجام اين جنایت از صحنه حادثه متواري شده‌انداين اتفاق در شيفت دانش‌آموزان مقطع راهنمايي رخ داده است، اين روستا تنها داراي يک مجتمع آموزشي و پرورشي در دو مقطع راهنمايي و ابتدايي است.
سرهنگ عید یوسفخانی فرمانده انتظامی شهرستان شیروان در این باره گفت: در بررسی ماموران مشخص شد؛ مدیر مدرسه (مقتول) ، دانش آموز ۱۲ ساله ای را به علت بی انضباطی با گذاشتن خودکار لای انگشت دست چپ تنبیه می کند شب دانش آموز ماجرا را در خانه بازگو می کند . خون برادر بزرگتر به جوش می آید و صبح روز بعد مدرسه رنگ خون می گیرد که برادر این دانش آموز برای انتقام گیری به مدرسه مراجعه می کند و ناگهان با ضربات چاقو مدیر را از پای در می آورد و از محل حادثه می گریزد.
 وی ادامه داد: برادر دانش آموز پس از مضروب کردن مدیر مدرسه از محل متواری شد که در این راستا پس از انجام تحقیقات مقدماتی جوان موتور سواری که همراه ضارب به مدرسه رفته بود، توسط پلیس دستگیر شد.
یوسفخانی افزود: با اظهارات متهم دستگیر شده  تحقیقات گسترده ای برای پیدا کردن محل اختفای متهم به قتل آغاز شد. سرانجام  قاتل، یونس شفیق 21 ساله  توسط  خانواده اش تحویل پلیس می شود و به قتل هم اعتراف می کند.