۱۳۹۰ بهمن ۳, دوشنبه

حکم مرخصی بدون حقوق علی پورسلیمان توسط مسوولان امنیتی و حراست پس گرفته شد

هیئت رسیدگی به تخلفات اداری وزارت آموزش و پرورش نامه تفهیم اتهام علی پور سلیمان، زندانی سیاسی را به بند ۳۵۰ اوین ارسال کرد.
به گزارش جرس، این نامه در تاریخ هشتم دی ماه امسال تدوین شده و پس از گذشت چهار ماه از سال تحصیلی و نیز هشت ماه از زمان دستگیری برای این دبیر منطقه ۹ آموزش و پرورش تهران ارسال شده است. در این ابلاغیه به پورسلیمان ده روز فرصت داده شده تا دفاعیه خود را تسلیم این هیئت کند.
اتهام این عضو شورای مرکزی سازمان معلمان ایران، تبلیغ علیه نظام و اهانت به مسوولین نظام عنوان شده است.
این در حالی است که پیش از این، شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران، این فعال صنفی آموزش و پرورش را دقیقا با همین اتهام به یک سال حبس محکوم کرده است.در واقع این معلم به خاطر یک اتهام دو بار محاکمه و مجازات می شود.
پورسلیمان، عضو اجرایی سازمان معلمان ایران در دوازدهم اردیبهشت سال ۸۶ و در روز معلم به دستور فرشیدی، وزیر وقت آموزش و پرورش، به انفصال موقت از آموزش و پرورش محکوم شد.
به گفته خانواده این زندانی، هم زمان با سال تحصیلی جدید، حکم مرخصی بدون حقوق این معلم از سوی اداره آوزش و پرورش در اختیار خانواده اش قرار گرفت اما در هفته های اخیر مسوولان امنیتی و حراست آموزش و پرورش، با تهدید و ارعاب این حکم را از خانواده پس گرفته اند.

هیچ نظری موجود نیست: